JaM

Friday, June 10, 2011

Adakah Dikau Tahu?

Saya begitu takut menyakiti hatimu,

Bukan Aku ingin membolak balikkan hatimu,

Mencintaimu, adalah 1 cinta pada seorang yg solehah,
idaman kaum adam,
memiliki harimu sperti memiliki 1 permata,
yang aku cari dalam dasar lautan,
merinduimu seperti rindu adam pada hawa,

adakah dikau tahu bahawa hati ini sudah terikat padamu,
jika ia dilandas syariat,
alangkah bahagianya,
ingin sahaja aku menemui ibu bapamu,
merestui perhubungan ini.


1 pengharapan,
Allah yang menetukan segalanya,
aku juga tidak mahu 1 perpisahan.
takdir allah,
aku terpaksa terima jua,

jikalau dikau membaca ape yang telah aku sampaikan,
mengertilah dikau,
bahawa ada maksud disebaliknya.

Tidak mahu aku melukai hatimu,
aku sampaikan dengan cara paling lembut,

Cintamu pada ALLah,
begitu juga cintaku,
biarlah kita disatu kerana ALlah,
Dengan khitbah dan lamaranku.

"..Ya Allah seandainya dia milik ku satukanlah hatinya dgn hati ku dgn penuh keredhaanMu titipkanlah kemesraan antara mkami Ya Rahman Engkau Tuhan Yang Maha Mengetahui segala isi hati hambaMu aku amat menyayanginya Ya Allah..Engkau kabulkan doa hambaMu ini.."
                                                                         ~amin~

No comments:

Post a Comment